New Interest -__-

Saturday 22 October 2011 8:59 pm


Assalamualaikum dan selamat sejahtera . Sejak beberapa hari ni , aku mula minat dengan muzik bergenre DUBSTEP iaitu sejenis muzik yang baru diperkenalkan pada tahun 2010 ( kata kawan aku lah ) . Kawan aku punya punca lah ni aku boleh berminat dengan genre dubstep ni sebab setiap kali aku lepak sama dia , kalau pergi cc mesti dia buka youtube dulu lepas tu terus tulis dubstep . Hahaha . Dulu masa DEATHCORE dia yang ikut aku , sekarang aku pulak yang ikut dia . Hahaha bagus lah , nasib baik aku minat beb . BTW , genre DEATHCORE tetap aku takkan lupakan kerana jiwa aku dekat metal sebenarnya , hahaha . Itu aja lah yang aku nak postkan tentang INTEREST baru aku . nak dengar lagu DUBSTEP ni boleh lah korang dengar dekat blog aku ni . SELAMAT MENDENGAR pelawat bloggerku . d(-____-)b

0 lovely notes